Rockhampton

Jag lånade familjens ena bil och körde till en stad som heter Rockhampton.
 
 
Jag började dagen med Rockhamptons botaniska trädgård. 
 
 
 
 
Trevligt café i parken
 
Kolla hur knasigt träden växer! 
 
 
 
 
Den japanska delen av trädgården
 
 
 
Brachychiton Australe 
 
 
Allé av bambu 
 
En jätte-ärtskida 
 
 
Cassowary 
 
 
Häfigt med alla lianer! 
 
  
 
 
 
Hus på pålar på grund av risk för översvämningar.
 
Sedan åkte jag in till Rockhampton city och gick en promenad i staden. 
 
 
  
Många bilar med snorklar här.
 
 
 
Margaretha
2017-01-28 @ 18:52:57

Vilka fina bilder och vilken häftig natur.
Så brun och fin du är :)

Svar: Tack så mycket!
Elina Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Följ med på min resa down under

RSS 2.0