Museum och botaniska trädgården

Här kommer blandade bilder från mina senaste dagar här i Gladstone.
 
Gladstone maritime museum
 
Många vackra snäckskal
 
 
 
Lägg märke till sköldspaddsskalet!
 
Karta över Gladstone och dess omgivning.
 
Hot cross buns är bullar som man äter under påsk här (men de har redan börjats säljas!). 
 
Kanske svårt att se på denna bild men i denna damm o botaniska trädgården fanns flera sköldpaddor!
 
Scarlett och Bella i utkikstornet.
 
Drop possums! 
 
Cob loaf med spenatdip, gott!
PappaStefan
2017-02-11 @ 22:23:13

Vilka snäckor! typ 100 gånger större än tylösandssnäckor. Var det ett lokalt sjöfartsmuseum du var på?
Bullarna såg goda ut, lär dig att baka dem.
Ser att barnen ser rädda ut att få en Possum i huvudet. Spenatbullen såg faktiskt även den god ut. Kanske för att jag sitter å e lite sulten.
Hur länge ska du vara kvar hos familjen? har du hittat något att göra efter det?

Svar: Ja det var ett sjöfartsmuseum i Gladstone. Jag var hos familjen till 19 februari. Nu är jag i Sydney (som du i och för sig vet om haha!)
Elina Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Följ med på min resa down under

RSS 2.0