Ledig dag

Idag har jag varit ledig och därför passade jag på att åka till Gladstones museum. Tyvärr var fotografering förbjudet på museet. Det fanns en intressant utställning av en inhemsk kvinna som hade skapat konst av Australiens historia när europeerna kom hit. 
 
 
Smörgåsbord
 
Sedan gick jag en promenad i Gladstones centrum. 
 
 
 
 
 
Ute-gym
 
 
Jag åkte till en vingård som heter Gecko Valley. Resten av dagen bestod av att bada i poolen, äta middag, baka blåbärspaj med Bella. 
Helen
2017-02-02 @ 23:35:43

Hej Elina !! Hur kul som helst å få se alla dina fina bilder , kan tro att du inte lider någon brist på ovanliga å spännande motiv !! Familjen du jobbar hos verkar vara väldigt goa , hoppas att det är så ! Hur länge skall du jobba hos dem ? Vilken tur att det ordnade sig med bilen , stackars dig å stå ensam , med bilnycklarna på fel sida av bildörren .. Idag gick,vi en sväng ner till havet , skönt men en bitande vind , som alltid här på västkusten !! Upptäckte att snödropparna blommade i trädgården , härligt !! Snart vår kan man hoppas . 😀Ha de nu så bra Kram Helen

Svar: Hej! Tack så mycket! Ja au pair-familjen är väldigt trevlig och omtänksam, gillar dom mycket. Jag ska vara här i en månad totalt, så jag har ca 2 veckor kvar nu. Ja inte kul med nyckeln, så klantigt! :) Skönt med en promenad! Åh härligt med snödroppar! Härligt att våren är på gång! Ha det så bra! Kram
Elina Larsson

Helen%20
2017-02-03 @ 08:46:41

Smörgåsbord från Thailand , man undrar vad består det av ,,,,,,😂😂😂

Svar: Haha ja! :)
Elina Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Följ med på min resa down under

RSS 2.0