Cockatoo island

Mycket är dyrt i detta land men på söndagar kan man åka hur mycket buss och färja som helst för 17,50 kronor! Här kommer därför bilder från min utflykt till Cockatoo island.
 
 
 
 
Sydneys hamn är mycket vacker. 
 
 
 
 
På Cockatoo island kan man övernatta i bland annat sådana här tält.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tillbaka i Sydney (Circular quay)
 
Jag älskar loggan med kängurun och emun (tror det är en emu). 
 
 
  
 
PappaStefan
2017-02-27 @ 21:07:32

Oh, djävlar vilken båt! Stor som en stadsdel i en storstad.
Skoj att besöka ställen där tiden verkar stått stilla, lite öde, lite kusligt.
Du sov väl över i något av tälten!?

Svar: Haha ja den var enorm verkligen!Ja riktigt intressant faktiskt, nästan som Alcatraz! Nej jag sov inte över i tält, jag har ju mitt crib i stan ;)
Elina Larsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Följ med på min resa down under

RSS 2.0